reklama

Prchký tréner futbalovej reprezentácie?

Bola reakcia reprezentačného trénera na novinárovú otázku neprimeraná? Áno! Dostáva tým pádom pán Kozák nálepku prchký tréner? Nie!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Včera som si prečítal článok o reakcii reprezentačného trénera na otázku novinára. Dnes mi na facebooku článok znova vyskočil s reakciami, kde sa ľudia prevažne zastávali Kozáka. Nedalo mi teda nepozrieť si kôli objektivite video.

Podľa môjho názoru reagoval skutočne prchko, vyslovene mu bolo vidno na tvári ako ho otázka rozhodila. Na krátky okamih ho premohli emócie.

Každý človek prijíma kritiku ťažko a je to úplne jedno, v akej sfére a na akej pozícii pracuje. Ak by som bol na jeho mieste a po vydarenom zápase by ma niekto skritizoval, neviem, či by som nevybuchol rovnako. Verím, že otázka novinára sa pána Kozáka dotkla, ale myslím si, že úloha reprezentáčného trénera spočíva aj v tom, že reaguje na nepríjemné otázky s chladnou hlavou. Je to náročnejšie, ako to vyzerá, ale je to doslova súčasť jeho práce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Oberá ho to ale o jeho trénerské kvality? Futbal nesledujem, ale podľa reakcií a článkov si ho hráči pochvaľujú a aj tento zápas (nevidel som ho) bol dobrý. Takže z tohto pohľadu ho vnímam ako trénera, ktorý vie čo robí.

Úloha reprezentačného trénera ale zďaleka nepokrýva len samotný tréningový proces. Reprezentačný tréner je hlavne manažér, ktorý riadi značne veľký tým ľudí, počnúc hráčmi, cez masérov, lekárov, asistentov a vlastne celý realizačný tím.

Myslím si, že táto konferencia by nemala byť pre neho ničím iným, ako informáciou, že na nepríjemnú otázku reagoval naozaj prchko. Mal som dojem, že ho jeho vlastná reakcia prekvapila. Nemyslím si ale, že týmto dostáva navždy nálepku trénera, ktorý sa nevie vyrovnať s novinárskymi otázkami. Tí si v tomto prípade len robia svoju prácu a súčasťou rastu reprezentačného trénera je ich tlaku odolávať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pre mňa je dôležité, že dosahuje výsledky a aj hráči sú s nim spokojný a verím tomu, že každú ďalšiu konferenciu zvládne lepšie.

Juraj Dučák

Juraj Dučák

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  13x

Na križovatke života. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu